ראשי פרקים לחינוך – יגור

שני סיפורי חינוך
המטפלת בוכה
בשביל מה צריך ספרים – לשמור על רעננות

אוגניקה וחינוך
הבלבול בין האדם החדש לבין חידושו של האדם
שמרנות חכמה של ינשופים ובעייתם – חוסר תקווה ורומנטיות של חד קרן מנותקת מציאות

הגיר מול המחשב
חינוך לעבודה , לאמנות,
המחשב ומחיאות הכפיים
הוויכוח על הספרים ועל הכתב
האם הם מרחיקים את הזיכרון ומעוותים אותו או לא
בין נוסטלגיה סיפורי עבר לבין חיפוש ידידים למסע אל העתיד שמצד אחד לא תובעים ומבהירים דרכים

האובדן של השהייה
גידול תינוקות ושיגרת הבית

יצחק קצנלסון והשפה העברית
מקומו של החינוך שאינו רק מימטי אלא השתתפותי
שהקריאה תקרא
בין המשימתיות לבין הרחיפה

יאנוש קורצ'אק : אידיאולוגיות באות לשעבד ילדים קטנים
הציונים מנסים לעשות את שאפשר: מסע בין קיבוצי

התכוונות לחידוש ויכולת לחידוש האמנות היהודית כדוגמא

האקוסטיקה בחינוך הבימה ובעיות בתקשורת
בין רלבנטיות לבין אותנטיות
הקשר

הילד הראשון בקבוצה גדעון

קבוצת המחנכים – יש לשחרר מאימת האחריות העודפת היא מייצגת את הדעת ואת הרחוב את האלימות (אלם) שמקורו אחר
ולא נכנעת למצב
היסוד האף על פי כני בחינוך
החינוך בא מן המקום של מחדליה והישגיה של החברה
קבוצת המחנכים : להיות עם הניצחון ולהיות עם המפלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *